Общи условия за ползване

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между БЛ Консултинг ЕООД (наричан по-долу https://www.esim.bg/ ) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн  https://www.esim.bg/ (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на https://www.esim.bg/ (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласява, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия". 

БЛ Консултинг ЕООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. София, жк. Връбница 1 бл.502 вх.А, ЕИК по БУЛСТАТ: 131071078; ДДС: BG131071078

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от https://www.esim.bg/ като гост или като регистриран потребител. За да се регистрирате трябва да въведете валиден имейл, името си и да изберете парола. впоследствие може да посочите адрес за доставка, име и фамилия, телефон(и) за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия. 

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Личните данни, които предоставяте на https://www.esim,.bg/ ще бъдат използвани единствено и само във връзка в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, осъществяването на връзка с Вас и доставяне на информация под формата на информационен бюлетин (абонаментът, за който можете да отмените по всяко време). https://www.esim.bg/ Ви гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за цели различни от гореупоменатите. Вижте цялата политика за поверителност.

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от https://www.esim.bg/ 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. В рамките на същия работен ден, в който е направена поръчката е възможно да получите и телефонно обаждане от наш оператор за потвърждаване на Вашата заявка или поясняване на детайли. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в https://www.esim.bg/.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка. Всички артикули са с предварително начислено ДДС.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Възможни проблеми при осъществяване на поръчката: 

  1. Един или повече от поръчаните артикули не е наличен; при такива обстоятелства на оператор на https://www.esim.bg/ ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове;
  2. Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен;
  3. Неуспешно плащане, при избор на банков превод или друга платежна система за извършване на транзакцията;
  4. Погрешен телефон за връзка с клиента;

В случай на проблеми при доставката по причина на https://www.esim.bg/, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им. 

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ (може да не са налични всички описани по-долу)

  1. Наложен платеж (при получаване на стоката) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката.
  2. Плащане по банков път – банков превод по сметка на https://www.esim.bg/ посечена в настоящия сайт; при получаване на стоката, не се заплаща на куриера.
  3. Плащане чрез EPay (приема плащания с карти Борика, Euroline, Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic) – при избиране на тази опция ще бъдете пренасочени към сайт на EPay, където можете да извършите необходимата транзакция; едва след получаване на дължимата сума в EPay акаунта на https://www.esim.bg/  , Вашата поръчка ще бъде обработена; не дължите пари на куриера при получаване на стоката.
  4. Плащане чрез EasyPay - след завършване на поръчката получавате номер, с който можете да платите в най близкия офис на EasyPay.След получаване на дължимата сума в акаунта на https://www.esim.bg/, Вашата поръчка ще бъде обработена; не дължите пари на куриера при получаване на стоката.
  5. С кредитна/дебитна карта - при избор на тази опция, обработката на поръчката започва веднага след успешното заплащане. Ще се свържем с вас по-телефон, за да потвърдим поръчката и детайли по доставката.
  6. PayPal/Stripe - при избор на този метод ще бъдете пренасочен към съответния портал за да направите плащането

Според метода на плащането отразяването на плащането в поръчката ви може да стане практически веднага или да отнеме технологичното време.

ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

В ЕС за договори, сключени след 13 юни 2014 г., имате право да се откажете от закупената от вас стока в рамките на 14  дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката. Транспортните и куриерски разходи свързани с връщането на продуктите са за сметка на клиента, освен ако не е посочено друго.

Отказът на поръчка и връщане на продукт става само писмено - чрез попълване на контактната форма на сайта, коментар към поръчка/документ или по е-майл (основния емайл на сайта или в отговор на емайл на платформата за състоянието на поръчка/документ)

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка. 

ГАРАНЦИЯ

Преди употреба на стоките, моля прочетете инструкциите за употреба и гаранционната карта. Гаранционното обслужване на стоките се извършва в сервизите посочени в гаранционната карта. https://www.esim.bg/ предоставя пълното си съдействие при комуникацията между клиента и съответния сервиз за гаранционно обслужване при откриване на фабричен дефект или повреда.

За начало на гаранционният срок се счита датата на доставка и е валиден за територията на Република България, ако изрично не е посочено друго.  Гаранцията може да не важи  за определени компоненти на стоката, които са без или с ограничен гаранционен срок (до 3, 6 или 12 месеца) съгласно условията на производителя на продукта. С намален гаранционен срок могат да бъдат акумулаторни батерии, външни адаптери за захранване, дистанционни, слушалки, памет карти, кабели, панели и други компоненти и аксесоари.

Стоки, които са компоненти, а не са краен продукт, са с гаранционен срок 12 месеца или срок определен от производителя. Консумативите (мастила, мастилници, глави за мастилено-струйни принтери, тонери и барабани за лазерни принтери и копири, оптични носители и др.) нямат гаранция.

Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи:

  • Когато не се представят гаранционни документи или има несъответствие между посочените данни в гаранционната карта с тези на стоката.
  • Когато серийния номер (IMEI) липсва или е нечетлив или не съответства на закупения от вас продукт.
  • Когато гаранционните документи са преправяни.
  • Когато повредите са причинени от неправилна или груба: употреба/транспорт/съхранение/монтаж, небрежност, механично увреждане, изпускане, удар, заливане с течности или храна, влияние на химически продукти, излагане на влага, изпарения, пряка слънчева светлина или на крайни температурни условия, корозия, окисление, вибрации, лошо охлаждане, използване на неоригинални зарядни устройства и други неоригинални аксесоари, обърнат поляритет на батерии, токови удари, лошо заземяване, природни бедствия и външни въздействия, включително недобре изпълнена кабелна мрежова връзка и/или телефонна линия, работа в замърсена среда, проникнали насекоми и други независещи от производителя причини, нарушен външен вид, влошаване поради неправилна експлоатация (включително повредени гнезда, жакове, куплунзи и др).
  • Когато целостта на стоката или опаковката е нарушена.
  • Когато етикетът на производителя или гаранционният стикер липсват или са изтрити.
  • Когато продуктът е експлоатиран неправилно, в противоречие с инструкциите и гаранционните условия на производителя в гаранционната карта или съпътстващата продукта документация.
  • Когато стоката е отваряна или разглобявана, правени са неоторизирани опити за ремонт или за промяна на конструкцията или конфигурацията, извършвани са механични или софтуерни интервенции, използвани са некачествени и/или неоригинални консумативи, носители на данни, аксесоари.
  • Когато е инсталиран нелицензиран софтуер, неоторизирани модификации на вградения софтуер (включително BIOS ), при наличие на вируси.
  • Гаранцията не важи за софтуер, инсталирани драйвери, настройки, данните на клиента в повредените устройства.
  • Когато стоката е експлоатирана не по предназначение.
  • Когато битови стоки са използвани за търговски и/или професионални цели, в заведения, отдаване под наем и др.

При постъпване на продукта за сервиз се издава сервизен протокол (в два екземпляра), попълнен от служител и подписан от клиента.

Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на продукта в сервиза.

При рекламация, клиентът трябва да представи гаранционна карта/копие на фактура. В противен случай гаранцията на стоката е невалидна.

Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно разпоредбите на ЗЗП.

В https://www.esim.bg/ не се продават тестери на козметични и парфюмерийни продукти. Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка договор от разстояние в срок от 14  дни, считано от датата на получаване на стоката. 

https://www.esim.bg/ трябва да бъде иноформиран за решението за отказ по електронната поща на адрес: [email protected]

ПРОМЯНА НА ЦЕНИ И СТОКИ

https://www.esim.bg/ има правото да променя цените по свое усмотрение по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на договора. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта,  https://www.esim.bg/ има правото да откаже изпълнението на договора и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя, освен да възстанови сумите платени от потребителя, ако има такива. 

Съобщението за намалени цени е с поставяне на новата цена до старата, която е зачертана . Ако не е посочен срок на намалената цена, тази цена важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или 6 месеца, когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП.

ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИЯ

Вие се съгласявате, че такава Услуга се предоставя на принципа „както е“ и „както е налична“ и че използването на Услугите е единствено на ваш собствен риск. Ние изрично отказваме всякакви гаранции от всякакъв вид, изрични или подразбиращи се, включително, но не само подразбиращите се гаранции за продаваемост, пригодност за определена цел и ненарушение. Ние не даваме гаранция, че Услугите ще отговарят на вашите изисквания или че Услугата ще бъде непрекъсната, навременна, сигурна или без грешки; нито даваме гаранция за резултатите, които могат да бъдат получени от използването на Услугата, или относно точността или надеждността на информацията, получена чрез Услугата, или че дефектите в Услугата ще бъдат коригирани. Вие разбирате и се съгласявате, че всички материали и/или данни, изтеглени или получени по друг начин чрез използването на Услугата, се извършват по ваша собствена преценка и риск и че вие ​​ще носите цялата отговорност за всяка повреда или загуба на данни, произтичаща от изтеглянето на такъв материал и/или данни. Ние не даваме гаранция по отношение на каквито и да било стоки или услуги, закупени или получени чрез Услугата, или каквито и да е транзакции, сключени чрез Услугата, освен ако не е посочено друго. Никакви съвети или информация, устни или писмени, получени от вас от нас или чрез Услугата, не създават никакви гаранции, които не са изрично посочени тук.

ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА

До максималната степен, разрешена от приложимото законодателство, при никакви обстоятелства БЛ Консултинг ЕООД, нейните филиали, директори, служители, служители, агенти, доставчици или лицензодатели няма да бъдат отговорни пред което и да е лице за каквито и да е непреки, случайни, специални, наказателни, покриващи или последващи щети ( включително, без ограничение, щети за пропуснати печалби, приходи, продажби, репутация, използване на съдържание, въздействие върху бизнеса, прекъсване на бизнеса, загуба на очаквани спестявания, загуба на бизнес възможност), независимо от причината, съгласно всяка теория за отговорността, включително, без ограничение , договор, непозволено увреждане, гаранция, нарушение на законово задължение, небрежност или друго, дори ако отговорната страна е била уведомена за възможността от такива щети или е могла да предвиди такива щети. До максималната степен, разрешена от приложимото законодателство, съвкупната отговорност на  БЛ Консултинг ЕООД и неговите филиали, длъжностни лица, служители, агенти, доставчици и лицензодатели, свързани с услугите, ще бъде ограничена до сума, по-голяма от един долар или всякакви суми, действително платени от към  БЛ Консултинг ЕООД за предходния период от един месец преди първото събитие или събитие, пораждащо такава отговорност. Ограниченията и изключенията също се прилагат, ако това средство за защита не ви компенсира напълно за загуби или не изпълнява основната си цел.

ОБЕЗЩЕТЕНИЕ

Вие се съгласявате да обезщетите и предпазите БЛ Консултинг ЕООД и неговите филиали, директори, служители, служители, агенти, доставчици и лицензодатели от и срещу всякакви задължения, загуби, щети или разходи, включително разумни адвокатски хонорари, възникнали във връзка или произтичащи от каквото и да е твърдения, претенции, действия, спорове или искания на трети страни, предявени срещу някое от тях в резултат на или във връзка с вашето Съдържание, използването на услугите от ваша страна или всяко умишлено неправомерно поведение от ваша страна.

РАЗДЕЛИМОСТ

Всички права и ограничения, съдържащи се в това Споразумение, могат да бъдат упражнявани и ще бъдат приложими и обвързващи само до степента, в която не нарушават приложимите закони и са предназначени да бъдат ограничени до необходимата степен, така че да не направят това Споразумение незаконно, невалидно или неизпълним. Ако някоя разпоредба или част от която и да е разпоредба на това Споразумение бъде счетена за незаконна, невалидна или неприложима от компетентен съд, намерението на страните е останалите разпоредби или части от тях да представляват тяхното споразумение по отношение на предмет на настоящото, и всички такива останали разпоредби или части от тях остават в пълна сила и действие.

ВЪЗЛАГАНЕ

Нямате право да преотстъпвате, препродавате, подлицензирате или по друг начин да прехвърляте или делегирате което и да е от правата или задълженията си по настоящото, изцяло или частично, без нашето предварително писмено съгласие, което съгласие ще бъде по наше собствено усмотрение и без задължение; всяко такова прехвърляне или прехвърляне е невалидно. Ние сме свободни да прехвърлим някое от неговите права или задължения по настоящото, изцяло или частично, на трета страна като част от продажбата на всички или по същество на всички нейни активи или акции или като част от сливане.

ПРОМЕНИ И ДОПЪЛНЕНИЯ

Ние си запазваме правото да променяме това Споразумение или неговите условия, свързани с Услугите по всяко време, което влиза в сила от публикуването на актуализирана версия на това Споразумение в Услугите. Когато го направим, ще преразгледаме актуализираната дата в долната част на тази страница. Продължаването на използването на Услугите след такива промени ще означава вашето съгласие за такива промени.

ПРИЕМАНЕ НА ТЕЗИ УСЛОВИЯ

Вие потвърждавате, че сте прочели това Споразумение и сте съгласни с всички негови правила и условия. Чрез достъпа до и използването на Услугите вие ​​се съгласявате да бъдете обвързани от това Споразумение. Ако не сте съгласни да спазвате условията на това Споразумение, нямате право да осъществявате достъп или да използвате Услугите.

НАДЗОРНИ ОРГАНИ

(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: [email protected], [email protected]
Уеб сайт: www.cpdp.bg

(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg

7. Регистрация по Закона за д

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Ако искате да се свържете с нас, за да разберете повече за това Споразумение или желаете да се свържете с нас по всякакви въпроси, свързани с него, можете да го направите чрез формата за контакт, да изпратите имейл до [email protected]